Повернення та обмін
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», клієнт може звернутися до «Кейсмейкер» із проханням повернути або обміняти раніше куплений у нас товар.
Повернення та обмін можливі за наявності підтверджувальних документів і допустимої причини.
Зверніть увагу! Не всі категорії товарів підлягають поверненню згідно із законом «Про захист прав споживачів»:
-
Плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, стільниці, OSB, фанера), нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
-
Погонажні матеріали (алюмінієвий профіль, ущільнювач, трубна продукція) та інші товари нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
-
Товар, привезений на замовлення.
Обмін та повернення товару здійснюється у будні дні, з понеділка по п'ятницю, з 9:00 до 16:00.
Вартість послуг доставки сплачує покупець. Якщо причиною повернення чи заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотнє пересилання перебирає «Кейсмейкер».
Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів із моменту повернення товару складу.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" або за адресою вул. Ударників 27, м.Дніпро, Україна.
Для вирішення питань обміну та повернення товарів - зателефонуйте нашому менеджеру за номером +38(093) 775-12-56.
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:
1. якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;
2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.
Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта".
Повернення повинно бути належної якості, а саме:
- товарна упаковка не пошкоджена
- комплектація повна
- відсутні будь-які механічні пошкодження
- відсутні сліди користування
Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання.
Повернення здійснюється за рахунок Відправника.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Умови повернення товарів неналежної якості:
Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту [email protected], або по номеру телефону +38(093) 775-12-56.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Повернення здійснюється за рахунок Отримувача.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Не підлягають поверненню
Товари які піддавались будь-якій первинній обробці (розрізані профілі, деталі з листових матеріалів з піни, фарбовані порошком за домовленістю елементи фурнітури тощо.) не можуть бути повернені.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.